Prelegenci

Ewa Grzelakowska-Kostoglu znana jako Red Lipstick Monster prowadzi największy, mający prawie milion subskrybentów, kanał urodowy na polskim YouTubie.

TEMAT PRELEKCJI: "Jak przekształcić działalność w internecie w silną markę osobistą". Podczas wykładu Ewa podzieli się swoim doświadczeniem związanym z budową marki osobistej. Opowie o wypracowanych przez lata dobrych praktykach dotyczących prowadzenia kanału na YouTubie i działalności w social mediach, a także o kulisach powstawania jej dwóch książek. Na wykładzie nie zabraknie również informacji na temat tego, na co zwrócić uwagę podczas współprac z innymi markami i czego unikać.

Vlog: Red Lipstick Monster

Ewa Grzelakowska-Kostoglu

Ewa Grzelakowska-Kostoglu znana jako Red Lipstick Monster prowadzi największy, mający prawie milion subskrybentów, kanał urodowy na polskim YouTubie.

TEMAT PRELEKCJI: "Jak przekształcić działalność w internecie w silną markę osobistą". Podczas wykładu Ewa podzieli się swoim doświadczeniem związanym z budową marki osobistej. Opowie o wypracowanych przez lata dobrych praktykach dotyczących prowadzenia kanału na YouTubie i działalności w social mediach, a także o kulisach powstawania jej dwóch książek. Na wykładzie nie zabraknie również informacji na temat tego, na co zwrócić uwagę podczas współprac z innymi markami i czego unikać.

Vlog: Red Lipstick Monster

Jason Hunt, jeden z najbardziej popularnych i wpływowych blogerów w Polsce. Autor ponad 3000 publikacji, bohater kilkuset artykułów prasowych. Prowadzi blogi JasonHunt.pl i JasonHunt.media, na których porusza tematy związane z psychologią emocji, mediami i szeroko pojętym stylem życia. Autor bestsellerowych książek Bloger i Social MediaBlog. Pisz, kreuj, zarabiaj, Social Media Start oraz powieści THORN. Prowadzi jedyne w Polsce szkolenia „masterclass” dla blogerów. Kocha piłkę nożną, kobiety, podróże, boks i święty spokój. Dużo czyta, głównie o sobie. Nie wie, co to stres i brak wolnego czasu. Ciężko odpoczywa 365 dni w roku. Bloger.

PODCZAS WYŁADU Opowie uczestnikom konferencji o Social Mediach, ich rozwoju, popełnianych błędach i wartości w rozwoju bloga

Blog: JasonHunt

Tomek Tomczyk

Jason Hunt, jeden z najbardziej popularnych i wpływowych blogerów w Polsce. Autor ponad 3000 publikacji, bohater kilkuset artykułów prasowych. Prowadzi blogi JasonHunt.pl i JasonHunt.media, na których porusza tematy związane z psychologią emocji, mediami i szeroko pojętym stylem życia. Autor bestsellerowych książek Bloger i Social MediaBlog. Pisz, kreuj, zarabiaj, Social Media Start oraz powieści THORN. Prowadzi jedyne w Polsce szkolenia „masterclass” dla blogerów. Kocha piłkę nożną, kobiety, podróże, boks i święty spokój. Dużo czyta, głównie o sobie. Nie wie, co to stres i brak wolnego czasu. Ciężko odpoczywa 365 dni w roku. Bloger.

PODCZAS WYŁADU Opowie uczestnikom konferencji o Social Mediach, ich rozwoju, popełnianych błędach i wartości w rozwoju bloga

Blog: JasonHunt

Na co dzień zamienia trudne w fajne. Na swoim blogu www.JestRudo.pl uczy fotografii, podstaw blogowania i zachęca do prowadzenia kreatywnego życia "po swojemu".

Prelekcja "Fotografia kosmetyków w praktyce":

Blogerki urodowe powinny znać podstawy fotografii, by korzystanie zaprezentować testowane produkty. Podczas swojej prelekcji podpowiem, na co zwrócić uwagę, aby zdjęcia wyglądały profesjonalnie. Dbałość o tło, kompozycję i detale pozwoli Ci wywrzeć pozytywne wrażenie na swoich czytelniczkach. Przedstawię Ci konkretne metody na dobre zdjęcie.

Blog: www.JestRudo.pl

Natalia Sławek

Na co dzień zamienia trudne w fajne. Na swoim blogu www.JestRudo.pl uczy fotografii, podstaw blogowania i zachęca do prowadzenia kreatywnego życia "po swojemu".

Prelekcja "Fotografia kosmetyków w praktyce":

Blogerki urodowe powinny znać podstawy fotografii, by korzystanie zaprezentować testowane produkty. Podczas swojej prelekcji podpowiem, na co zwrócić uwagę, aby zdjęcia wyglądały profesjonalnie. Dbałość o tło, kompozycję i detale pozwoli Ci wywrzeć pozytywne wrażenie na swoich czytelniczkach. Przedstawię Ci konkretne metody na dobre zdjęcie.

Blog: www.JestRudo.pl

Tomasz Stopka – specjalista SEO z niemal 10 letnim doświadczeniem. Aktualnie działa w ramach własnej agencji SEO – SEMURAI.

Chciałbym swoją prezentacją pokazać zebranym blogerkom, że mimo, że mamy już rok 2017, one wciąż działają tak, jak gdyby Google w ogóle nie było, nastawiając się jedynie na ruch z Facebook lub z poleceń. Chciałbym pokazać, że wprowadzając kilka drobnych zmian, w sposobie prowadzenia bloga, możliwe stałoby się zbudowanie naprawdę sporego ruchu oraz zwiększenie interakcji. Do tego chciałbym zwrócić uwagę na kilka rzeczy które warto i nie warto robić prowadząc bloga.

Temat: „Twój blog w Google może znaczyć więcej! – poczuj moc SEO

Agencja: semurai.pl

Tomasz Stopka

Tomasz Stopka – specjalista SEO z niemal 10 letnim doświadczeniem. Aktualnie działa w ramach własnej agencji SEO – SEMURAI.

Chciałbym swoją prezentacją pokazać zebranym blogerkom, że mimo, że mamy już rok 2017, one wciąż działają tak, jak gdyby Google w ogóle nie było, nastawiając się jedynie na ruch z Facebook lub z poleceń. Chciałbym pokazać, że wprowadzając kilka drobnych zmian, w sposobie prowadzenia bloga, możliwe stałoby się zbudowanie naprawdę sporego ruchu oraz zwiększenie interakcji. Do tego chciałbym zwrócić uwagę na kilka rzeczy które warto i nie warto robić prowadząc bloga.

Temat: „Twój blog w Google może znaczyć więcej! – poczuj moc SEO

Agencja: semurai.pl

Patent na piękno – innowacje i trendy we współczesnej kosmetologii

Współczesna kosmetologia to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin nauki. Marzeniem wielu naukowców na całym świecie jest wynalezienie „eliksiru młodości” – sposobu na osiągnięcie i zachowanie pięknego wyglądu skóry. Czy współczesne badania naukowe przybliżyły nas do tego celu? Nad czym pracują eksperci w zaciszach swoich laboratoriów? Jak wyglądają badania nad nowymi składnikami i efektywnością samego produktu? Na te i inne pytania dotyczące trendów i przyszłości kosmetologii odpowie dr Karolina Bazela, Szef Laboratorium Naukowego Lirene.

Karolina Bazela - doktor nauk biologicznych o wieloletnim doświadczeniu w badaniach bezpieczeństwa i skuteczności działania produktów kosmetycznych. Ekspert od badań na hodowlach komórkowych, metod alternatywnych i badań aplikacyjnych. Szef Laboratorium Naukowego Lirene.  

Marka: Lirene

Karolina Bazela

Patent na piękno – innowacje i trendy we współczesnej kosmetologii

Współczesna kosmetologia to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin nauki. Marzeniem wielu naukowców na całym świecie jest wynalezienie „eliksiru młodości” – sposobu na osiągnięcie i zachowanie pięknego wyglądu skóry. Czy współczesne badania naukowe przybliżyły nas do tego celu? Nad czym pracują eksperci w zaciszach swoich laboratoriów? Jak wyglądają badania nad nowymi składnikami i efektywnością samego produktu? Na te i inne pytania dotyczące trendów i przyszłości kosmetologii odpowie dr Karolina Bazela, Szef Laboratorium Naukowego Lirene.

Karolina Bazela - doktor nauk biologicznych o wieloletnim doświadczeniu w badaniach bezpieczeństwa i skuteczności działania produktów kosmetycznych. Ekspert od badań na hodowlach komórkowych, metod alternatywnych i badań aplikacyjnych. Szef Laboratorium Naukowego Lirene.  

Marka: Lirene

Kosmetyki mineralne - korzyści ze stosowania oraz alternatywne sposoby wykorzystania

Czym są kosmetyki mineralne? Czy każdy może je stosować? Jakie mogą być alternatywne sposoby wykorzystania tego lekkiego, naturalnego pyłku? Na te i inne pytania odpowie Ewa Szałkowska - autorka bloga http://mademoiselleevebloguje.blogspot.com/ oraz specjalistka w dziedzinie naturalnej pielęgnacji skóry. Wykład połączony jest z warsztatami, które pomogą przybliżyć specyfikę naturalnych produktów do makijażu. 

Ewa Szałkowska - studentka pielęgniarstwa. Niesztampowa i nierzadko oryginalna w swoich poglądach. Zwolenniczka zdrowego, rozsądnego i umiarkowanego podejścia do życia w każdej dziedzinie, szczególnie w sferze psychicznej i czysto pielęgnacyjnej. Autorka bloga mademoiselleevebloguje.blogspot.com oraz współautorka bloga marki Annabelle Minerals: www.kosmetykimineralne.pl.  

Marka: Annabelle Minerals

Ewa Szałkowska

Kosmetyki mineralne - korzyści ze stosowania oraz alternatywne sposoby wykorzystania

Czym są kosmetyki mineralne? Czy każdy może je stosować? Jakie mogą być alternatywne sposoby wykorzystania tego lekkiego, naturalnego pyłku? Na te i inne pytania odpowie Ewa Szałkowska - autorka bloga http://mademoiselleevebloguje.blogspot.com/ oraz specjalistka w dziedzinie naturalnej pielęgnacji skóry. Wykład połączony jest z warsztatami, które pomogą przybliżyć specyfikę naturalnych produktów do makijażu. 

Ewa Szałkowska - studentka pielęgniarstwa. Niesztampowa i nierzadko oryginalna w swoich poglądach. Zwolenniczka zdrowego, rozsądnego i umiarkowanego podejścia do życia w każdej dziedzinie, szczególnie w sferze psychicznej i czysto pielęgnacyjnej. Autorka bloga mademoiselleevebloguje.blogspot.com oraz współautorka bloga marki Annabelle Minerals: www.kosmetykimineralne.pl.  

Marka: Annabelle Minerals

CASHMERE prezentuje: Strobing & Contouring w pigułce – wszystko, co powinnaś wiedzieć, by podkreślić swoje piękno.

Podczas wykładu z pokazem makijażu na modelce dowiesz się wszystkiego o konturowaniu i strobingu twarzy. Jaka jest między nimi różnica? Dla kogo rozświetlanie, dla kogo konturowanie? Jakich kosmetyków potrzebujesz i jak je nakładać? Jak wykonać makijaż korygujący i modelować swoją twarz w zależności od kształtu twarzy, rodzaju karnacji, typu urody? Cashmere zaprasza wszystkie kobiety, którym zależy na trwałym i pięknym makijażu.

Agnieszka Bil-Jabłońska - blogerka, jej blog www.AgowePetitki.pl który prowadzi od 7 lat, był jednym z pierwszych blogów kosmetycznych w polskiej blogosferze. W pracy zawodowej łączy swoje trzy największe pasje: ubrania, kosmetyki oraz zdjęcia. Zajmuje się makijażami, wizażem i stylizacjami modelek do sesji, bywa też fotografem. Kocha to, co robi. Współpracuje z wieloma markami kosmetycznymi, m.in. Cashmere, dla której przygotowuje profesjonalne makijaże.

Marka: Cashmere, Dax Cosmetics

Agnieszka Bil-Jabłońska

CASHMERE prezentuje: Strobing & Contouring w pigułce – wszystko, co powinnaś wiedzieć, by podkreślić swoje piękno.

Podczas wykładu z pokazem makijażu na modelce dowiesz się wszystkiego o konturowaniu i strobingu twarzy. Jaka jest między nimi różnica? Dla kogo rozświetlanie, dla kogo konturowanie? Jakich kosmetyków potrzebujesz i jak je nakładać? Jak wykonać makijaż korygujący i modelować swoją twarz w zależności od kształtu twarzy, rodzaju karnacji, typu urody? Cashmere zaprasza wszystkie kobiety, którym zależy na trwałym i pięknym makijażu.

Agnieszka Bil-Jabłońska - blogerka, jej blog www.AgowePetitki.pl który prowadzi od 7 lat, był jednym z pierwszych blogów kosmetycznych w polskiej blogosferze. W pracy zawodowej łączy swoje trzy największe pasje: ubrania, kosmetyki oraz zdjęcia. Zajmuje się makijażami, wizażem i stylizacjami modelek do sesji, bywa też fotografem. Kocha to, co robi. Współpracuje z wieloma markami kosmetycznymi, m.in. Cashmere, dla której przygotowuje profesjonalne makijaże.

Marka: Cashmere, Dax Cosmetics

#Pewność Efektu makijażu – Selfie Look

Warsztaty będą miały na celu przybliżenie technik makijażu, które sprawdzą się przy wykonaniu makijażu  „Selfie”. W trakcie trwania spotkania uczestnicy poznają tricki makijażowe, które pomogą w osiągnięciu perfekcyjnego makijażu.

Anna Mucha – zwyciężczyni International Master’s Award MakeUp  2015 w Monachium. Mistrzyni Polski wizażystów 2015. Dyplomowany Mistrz w zawodzie Wizażysta/Stylista. Pasjonatka makijażu, juror mistrzostw ogólnopolskich. Na co dzień Główny Trener Produktowy oraz Szkoleniowiec marki GOSH Copenhagen. Kreatorka makijaży do sesji zdjęciowych, pokazów mody, materiałów edukacyjnych oraz czasopism branżowych.

Marka: Gosh Copenhagen

Anna Mucha

#Pewność Efektu makijażu – Selfie Look

Warsztaty będą miały na celu przybliżenie technik makijażu, które sprawdzą się przy wykonaniu makijażu  „Selfie”. W trakcie trwania spotkania uczestnicy poznają tricki makijażowe, które pomogą w osiągnięciu perfekcyjnego makijażu.

Anna Mucha – zwyciężczyni International Master’s Award MakeUp  2015 w Monachium. Mistrzyni Polski wizażystów 2015. Dyplomowany Mistrz w zawodzie Wizażysta/Stylista. Pasjonatka makijażu, juror mistrzostw ogólnopolskich. Na co dzień Główny Trener Produktowy oraz Szkoleniowiec marki GOSH Copenhagen. Kreatorka makijaży do sesji zdjęciowych, pokazów mody, materiałów edukacyjnych oraz czasopism branżowych.

Marka: Gosh Copenhagen

Prezentacja nowości oraz szkolenie w zakresie prawidłowej aplikacji i konserwacji rzęs Eylure

Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli możliwość poznania techniki prawidłowej aplikacji rzęs, jak również dowiedzą się w jaki sposób odpowiednio dbać o rzęsy, aby mogły być użyte więcej niż jeden raz.

Anna Wiśniewska farmaceutka, chemik kosmetyczny i dyplomowana wizażystka z wieloletnim doświadczeniem. Autorka makijaży do licznych edytoriali w prasie, lookbooków marek modowych oraz sesji fotograficznych. W firmie Brodr. Jorgensen jest Głównym Trenerem Produktowym oraz Szkoleniowcem marki Eylure London.

Marka: EyLure London

Anna Wiśniewska

Prezentacja nowości oraz szkolenie w zakresie prawidłowej aplikacji i konserwacji rzęs Eylure

Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli możliwość poznania techniki prawidłowej aplikacji rzęs, jak również dowiedzą się w jaki sposób odpowiednio dbać o rzęsy, aby mogły być użyte więcej niż jeden raz.

Anna Wiśniewska farmaceutka, chemik kosmetyczny i dyplomowana wizażystka z wieloletnim doświadczeniem. Autorka makijaży do licznych edytoriali w prasie, lookbooków marek modowych oraz sesji fotograficznych. W firmie Brodr. Jorgensen jest Głównym Trenerem Produktowym oraz Szkoleniowcem marki Eylure London.

Marka: EyLure London

3 warsztaty - 3 tematy: Przygotowanie twarzy do makijażu, Modelowanie twarzy, Makijaż oka i stylizacja brwi  

Marka Golden Rose przygotowuje dla uczestników aż 3 warsztaty – każdy o innej tematyce, każdy maksymalnie interesujący! Na pierwszym spotkaniu zaprezentowany będzie odpowiedni sposób przygotowania twarzy do makijażu. Rozwiane będą wątpliwości związane z dobraniem odpowiedniego koloru podkładu czy aplikacją kamuflażu. Na drugich warsztatach będzie można uzyskać pełen zakres informacji na temat modelowania twarzy, w tym poruszony zostanie gorący temat konturowania! Na ostatnim spotkaniu rozmawiać będziemy o makijażu oka i stylizacji brwi. Wszystkie makijaże będą przeprowadzane za pomocą nowości marki Golden Rose.

Karolina Zientek - Wizażystka, Mistrzyni Polski oraz V-ce Mistrzyni Świata w makijażu 2014. Od kilku lat prowadzi swój kanał na YouTube (Karolina Zientek MakeUp Artist), na którym dzieli się swoim doświadczeniem i pasją.

Marka: Golden Rose

Karolina Zientek

3 warsztaty - 3 tematy: Przygotowanie twarzy do makijażu, Modelowanie twarzy, Makijaż oka i stylizacja brwi  

Marka Golden Rose przygotowuje dla uczestników aż 3 warsztaty – każdy o innej tematyce, każdy maksymalnie interesujący! Na pierwszym spotkaniu zaprezentowany będzie odpowiedni sposób przygotowania twarzy do makijażu. Rozwiane będą wątpliwości związane z dobraniem odpowiedniego koloru podkładu czy aplikacją kamuflażu. Na drugich warsztatach będzie można uzyskać pełen zakres informacji na temat modelowania twarzy, w tym poruszony zostanie gorący temat konturowania! Na ostatnim spotkaniu rozmawiać będziemy o makijażu oka i stylizacji brwi. Wszystkie makijaże będą przeprowadzane za pomocą nowości marki Golden Rose.

Karolina Zientek - Wizażystka, Mistrzyni Polski oraz V-ce Mistrzyni Świata w makijażu 2014. Od kilku lat prowadzi swój kanał na YouTube (Karolina Zientek MakeUp Artist), na którym dzieli się swoim doświadczeniem i pasją.

Marka: Golden Rose

oczyszczanie. 

Mogłoby się wydawać, że z tematu oczyszczania wyciśnięto już wszystko. I w prasie i w Internecie i reklamach i blogach, vlogach … mnóstwo porad, informacji, zaleceń i domowych patentów. Nasuwa się samo przez się, że temat jest oczywisty, powszechnie znany i stosowany. Nuda. A jednak za drzwiami łazienki zmienia się wszystko. Wiemy to, bo tam byliśmy: w domach, łazienkach naszych klientów. A teraz przyszła pora by zdobytą wiedzą się z Wami podzielić.   

Lidia Łodzińska – Szafrańska manager ds. zarządzania wiedzą kosmetolog z wykształcenia i pasji. Od 13 lat w branży beauty, a od 11 lat związana z marką tołpa, gdzie jako ekspert i opiekun merytoryczny kieruje zespołem ds. zarządzania wiedzą i szkoleń. Wiedzy i doświadczenia szuka wśród ludzi. Bada, pyta, rozmawia, sprawdza, konfrontuje, wyciąga wnioski, a wynikami i doświadczeniem dzieli się z innymi. Na bieżąco śledzi aktualne badania, trendy i stan wiedzy w medycynie, kosmetologii czy dietetyce. Autorka wielu artykułów poradnikowych i merytorycznych, projektuje i prowadzi warsztaty, szkolenia czy konferencje. Wiedzę tworzy i przekazuje, a w wolnych chwilach współpracuje z Klinikami Urody wykonując zabiegi z zakresu zaawansowanej kosmetologii estetycznej.

Marka: Tołpa

Lidia Łodzińska – Szafrańska

oczyszczanie. 

Mogłoby się wydawać, że z tematu oczyszczania wyciśnięto już wszystko. I w prasie i w Internecie i reklamach i blogach, vlogach … mnóstwo porad, informacji, zaleceń i domowych patentów. Nasuwa się samo przez się, że temat jest oczywisty, powszechnie znany i stosowany. Nuda. A jednak za drzwiami łazienki zmienia się wszystko. Wiemy to, bo tam byliśmy: w domach, łazienkach naszych klientów. A teraz przyszła pora by zdobytą wiedzą się z Wami podzielić.   

Lidia Łodzińska – Szafrańska manager ds. zarządzania wiedzą kosmetolog z wykształcenia i pasji. Od 13 lat w branży beauty, a od 11 lat związana z marką tołpa, gdzie jako ekspert i opiekun merytoryczny kieruje zespołem ds. zarządzania wiedzą i szkoleń. Wiedzy i doświadczenia szuka wśród ludzi. Bada, pyta, rozmawia, sprawdza, konfrontuje, wyciąga wnioski, a wynikami i doświadczeniem dzieli się z innymi. Na bieżąco śledzi aktualne badania, trendy i stan wiedzy w medycynie, kosmetologii czy dietetyce. Autorka wielu artykułów poradnikowych i merytorycznych, projektuje i prowadzi warsztaty, szkolenia czy konferencje. Wiedzę tworzy i przekazuje, a w wolnych chwilach współpracuje z Klinikami Urody wykonując zabiegi z zakresu zaawansowanej kosmetologii estetycznej.

Marka: Tołpa